سری واکا

مسواکی با تارهای مخروطی ساخته شده از سیلیس سیاه

مشخصات انحصاری این محصول

ترکیب سیلیس سیاه با رشته ها

تحقیقات پژوهشگران نشان از اثربخشی و پاک کنندگی بالای محصول “Wakka”   (که دارای رشته های حاوی سیلیس سیاه می باشند) حتی بدون استفاده از خمیردندان می باشند.

تکنولوژی منحصر به فرد ژاپنی سبب ترکیب سیلیس سیاه با تارهای مسواک می گردد.

تارهای مخروطی شکل

از دیگر مزایای منحصر به فرد مسواک های واکا تارهای مخروطی شکل می باشند، که سبب دسترسی آسان و تمیز کردن پلاک در نواحی میان لثه و دندان می گردد.

بسیاری از دندانپزشکان استفاده از مسواک های مخروطی را بهتر از سایر مسواک های رایج در بازار می دانند. تکنولوژی ساخت مسواک به این شکل، نیازمند دستگاههای تولید پیشرفته که در کشورهای محدودی وجود دارد، می باشد.

اثربخشی و کیفیت ساخت

نتایج تحقیقات ارزیابی محصول “واکا” در بخش آسیب شناسی محیطی دپارتمان علوم دهان و دندان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه کاناگاوا، نشان دهنده اثربخشی معنادار این محصول در مقایسه با سایر مسواک های رایج بازار ، در تمیزی محیط دهان و دندان می باشد.

اثربخشی و کیفیت ساخت

• محصولات این برند در یک کارخانه کاملا بهداشتی در ژاپن تولید می شود.کارخانه مجهز به جدیدترین ماشین آلات تافتینگ دارای سیستم یکپارچه ساخت برای تولید مسواک های ایمن و با کیفیت بالا در محیطی کاملا ایزوله می باشد.

تمامی مراحل تولید از جمله رنگ آمیزی مواد پلاستیکی، قالب گیری، تافتینگ و بسته بندی به صورت یکجا انجام می گیرد.

واکا چیست؟

Wakka در زبان آینو به معنای «آب پاک» است. آینو مردمی بومی با سابقه تاریخی طولانی ،که عمدتاً ساکن هوکایدو ژاپن می باشند.

 نام “واکا” با ترکیبی از خاصیت و منطقه ای که در آن سیلیس موجود است، بدست آمده است.

سیلیس سیاه یک سنگ معدن طبیعی خاص می باشد، که در قسمت بالایی رودخانه “راه شیری” در منطقه “شین می “هوکایدو ژاپن یافت می شود.

از ویژگی های منحصر به فرد سیلیس سیاه می توان به تولید یون منفی و اثرات مادون قرمز نام برد، که به طور گسترده در ساخت محصولات بهداشتی در ژاپن مورد استفاده قرار می گیرد.

واکا اولین مسواک ساخته شده با رشته های حاوی پودر سیلیس سیاه در دنیامی باشد.